FAQ

Her har vi samlet de vanligste spørsmålene som kunder lurer på.

Skulle det være noe annet du lurer på, ring 22 90 40 00 og vi vil forsøke å betjene deg så raskt som mulig.

Hvordan bestiller jeg varer fra Luth Gruppen?

Vår nettbutikk er enkel å bruke. Mangler du innlogging? Send oss en mail eller registrer deg i nettbutikken.

Alternativt kan du sende bestilling til post@luthgruppen.no eller ringe 22 90 40 00 og velge 1 for bestilling av varer.

Hvordan melder jeg fra om servicebehov?

Har du problemer med en maskin eller programvare?

Send oss en mail til service@luthgruppen.no med en beskrivelse av problemet, produkttype, serienummer, etc.

Du kan også ringe 22 90 41 40 for service.

Kan vi hente varer på lageret deres?

De fleste produktene vi har på lager kan leveres fra lageret ganske raskt. Gi oss beskjed når du bestiller om du ønsker å hente varene på lageret, så setter vi de klare for deg.

Hvor sent kan vi bestille varer og få de sendt samme dag?

Transportselskapet vi benytter henter ca. kl. 13:00. For å være sikker på at vi får pakket varene i tide, er det ønskelig at ordre blir sendt inn før kl. 11:00.

Hvor ligger Luth Gruppen?

Luth Gruppen har kontorer og lager på Furuset i Oslo: Professor Birkelands vei 34B (omtrent midt mellom IKEA på Furuset og Grorud stasjon.) Link til Google Maps